


- Różne formy płatności
- Gwarantowany zwrot pieniędzy - ZGODNIE Z REGULAMINEM SKLEPU
- Szyfrowane dane i transakcje
Econom 10l płyn do ręcznego mycia naczyń - PRAMOL

Opis
CECHY
Producent:
Pramol Chemie
Rekomendowane Miejsca stosowania:
Kuchnia i gastronomia.
Utrzymanie powierzchni:
Mycie
Rodzaje powierzchni:
Ściany kuchenne, ręczne mycie naczyń
OPIS:
Skoncentrowany, płynny środek do ręcznego mycia naczyń i akcesoriów kuchennych. Wszechstronny środek odtłuszczający. Łagodny i ekonomiczny. Neutralny. Pozostawia połysk bez wycierania. Może być używany do wodoodpornych powierzchni. Wysoko pieniący. Łatwy w spłukiwaniu.
Sposób użycia: Koncentrat (1 – 10%)
Wydajność: 15 - 50 g na 10 na litrów wody
pH koncentratu: 8,1
Opakowanie: 1 l, 10 l,
WSKAZANIA STOSOWANIA:
Stosować od 15 - 50 g na 10 wody lub nierozcieńczony stosować na gąbkę lub czyścik. Dozowanie ręczne lub poprzez dozownik. W przypadku silnych zabrudzeń należy nanieść preparat i pozostawić na około 5 - 10 minut. W przypadku przygotowania 10% roztworu (100 ml na 900 ml wody) uzyskamy wysoce wydajny płyn do ręcznego mycia naczyń odpowiadający standardowym płynom z chemii konsumenckiej.
Ściany myć od dołu do góry w celu uniknięcia zacieków. Powierzchnie malowane lub lakierowane, o nietrwałych kolorach sprawdzić przed użyciem w niewidocznym miejscu.
Uwagi:
Biodegradalność: ponad 90 %
W przypadku zanieczyszczenia oczu natychmiast przemyć dużą ilością wody. W razie kontaktu ze skórą obficie spłukać wodą. W przypadku spożycia wypić dużą ilość wody. Natychmiast zwrócić się po pomoc lekarską. Nie wywoływać wymiotów bez konsultacji z lekarzem. Chronić przed dziećmi.
Składniki:
5-15% anionowych związków powierzchniowo czynnych, <5% niejonowych związków powierzchniowo czynnych. Rozpuszczalniki rozpuszczalne w wodzie, środki zapachowe, środki konserwujące, barwniki. Proszę zapoznać się z Kartą charakterystyki produktu MSDS.
INFORMACJA: Produkt do użytku profesjonalnego. Za szkody spowodowane niewłaściwym użyciem producent i dystrybutor nie ponosi odpowiedzialności.
Klienci którzy kupili ten produkt oglądali również:
![]() |